Prev   Next   Pause   Play     Scroll   Fade   ScrollFade
  • Joomla! 3.2 - Traducerea in romana este completa 100%Am finalizat localizarea in limba romana si am actualizat-o pentru Joomla! 3.2.0! Dupa mai bine de sase luni de efort sustinut si in care am tot pornit-o cu inceputul datorita ritmului de lansari cu suport pe termen scurt, va oferim acum traducerea integrala in limba romana, atat pentru web site (front-end) cat si pentru zona de administrare (back-end). Nu credem ca a mai ajuns vreodata la acest nivel, ramanand insa evident loc si pentru imbunatatiri unde asteptam sugestiile voastre; de acum intram pe o linie dreapta, de intr...

    Citeşte mai mult...
  • Joomla! 3.1Puteti de acum descarca o noua versiune a traducerii Joomla! 3.1.1 in limba romana. Intervalul mai mare pana la acest release este dat de faptul ca speram sa apara putin mai repede Joomla! 3.1.2 si sa vi-l oferim deodata si cu modificarile de rigoare; se pare insa ca va mai dura asa ca va dorim sa va bucurati de acest nou language pack, acum ajuns la cca 90% din volumul total de string-uri.

    ...
    Citeşte mai mult...
  • Traducere aplicatie de facturare SImple InvoicesVa oferim de acum si traducerea in limba romana a cunoscutei aplicatii de facturare web Simple Invoices (Open Source cu licenta GPL fiind deci gratuita). Desi proiectul a stagnat cativa ani de zile, Simple Invoices a fost intotdeauna putin inaintea vremurilor ei, si pare asadar mai la zi decat multe altele. Evident exista si planuri de relansare a proiectului, forumul este insa inchis. Realizata in php si MySQL aceasta face exact ce promite: o facturare rapida, eficienta, printr-un un concept de lucru ergonomic, design curat si care g...
    Citeşte mai mult...
  • Traducere romana Joomla 3Am inceput o campanie de postare si oficializare a traducerilor pe care de voie de nevoie oricum le faceam pentru noi si voi. Incepem cu Joomla! ajuns acum la versiunea 3.0 (localizarea pentru website, urmeaza si pentru admin) unul dintre cele mai folosite CMS-uri. Va oferim asadar prima versiune a traducerii in limba romana. Suntem constienti ca pornind de la zero este departe de perfectiune in ciuda eforturilor: va avea poate mici greseli, diacriticile nu sunt folosite chiar in toate fisierele, unele expresii pot suna bizar pentru ca inca nu stim contextul...
    Citeşte mai mult...
  • Justitia romana distrusa mai rau decat era   Ne amintim cu totii de nervii mei cu "hacker"-ii, in trena carora discutam deunazi cu un prieten avocat despre ce poate face justitia romana in astfel de cazuri. Ce nu poate face insa este clar: sa se protejeze macar pe ea insasi. Ieri am remarcat cu o ambivalenta bucurie de capra moarta a vecinului ca website-ul www.scj.ro al Inaltei Curti de Casatie si Justitie a Romaniei a fost spart; si cu speranta ca poate astfel face si statul asta ceva. Nu cu crackerii, ci cu el insusi, in...
    Citeşte mai mult...
  • KK   Ma suna un prieten de la o firma de calculatoare incovoiat de ras: "n-o sa iti vina sa crezi ce s-a intamplat astazi! Vine unul cu un laptop exact ca al tau in garantie..." etc. Si incepe povestea consumatorului roman opinca. Se face ca respectivul venea din partea firmei, cu notebook-ul directoarei (sau pisica era a directoarei?!?!), la rezolvarea problemelor in perioada de garantie. "Ce problema are?" se intereseaza baiatul de la tejghea, si vine bomba frate: o felina nastrusnica a facut treaba mare pe tastatura. Acu faza e ca treaba mare a pisicii intrase pe sub taste si minunea tehnologiei portabile incepuse sa prinda miro...
    Citeşte mai mult...
  • nVidia si Adobe impreuna   nVidia in ultima vreme ne inebuneste cu concepte: CUDA, Hybrid SLI, PhysX, ESA etc. Multe dintre ele le cunoasteti in alte forme (Hybrid SLI... uoau...) si pana si de revolutionarul sistem Physx ati mai auzit, legat de Ageia si calculele complexe de fizica in animatia 3D realtime. Adobe ne inebuneste cu un nou produs, preturi colosale si o noua campanie BSA (o mica rautate din partea mea, Adobe face cel mai tare software de productie). Ultima mare inovatie comuna: accelerarea hardware cu ajutorul GPU-ului de pe placile nVidia seria GeForce sau Quadro a aplicatiilor Adobe, in ...
    Citeşte mai mult...
  • BSA nu se lasa   Aceasta stire din punctul meu de vedere... hmmm... nu priveste pe nimeni, caci doar toti avem software cu licenta in regula, nu? Oricum Business Software Alliance promite ca din 22 septembrie demareaza o noua actiune menita sa reduca pirateria; aceasta va viza de data aceasta firmele mici si mijlocii cu de la 1 la 100 de PC-uri in dotare, deoarece se pare ca acolo este grosul software-ului piratat in numar nu mai putin de 22.000!

       In aceasta categorie cad toate programele multiplicate/instalate fara sa se respecte toti termenii EULA care va sunt...

    Citeşte mai mult...
  • Ai NET dar nu ai creier? Fa pe hacker-ul atunci!   Sa vezi ce placa video iei tu peste ochi daca dau de tine pana la urma! Incepem: departe eu in concediu ma trezesc ca ar trebui sa mai dau pe site-urile mele. Si cand colo ce vad? Pe prima pagina ma intampina un mesaj lasat de un mumu cum ca am fost hack-uit. Ma ia cu inima pina sa imi aduc aminte ca asa ceva nu se poate, si apoi fac inventarul bunelor si relelor mele practici de "admin".

       Dau sa ma loghez nu merge evident, fiind singurul membru in CMS si deci care puteam posta, deci ...

    Citeşte mai mult...
  • Diablo 3 in curand    Cu sanse uriase sa nu exite gri (de mijloc nu se poate: va fi ori o porcarie, ori un mega-succes) Blizzard Entertainment a decis sa lanseze Diablo 3. Anuntul a fost de gasit astazi pe site-ul oficial Blizzard, fiind dublat de comunicat pentru presa, lansarea site-ului, screenshot-uri, teaser-ul, etc. Actiunea se va petrece tot in satucul batut de soarta Tristam, inca o data ramas fara aparare in fata demonilor. Deocamdata sunt confirmate 2 clase: ceva shaman si clasicul barbar,...
    Citeşte mai mult...

Cauta in website

Cauta pe internet

De citit...

Parteneri - utilitare

Quanta SRL :: Web Hosting, Web Design, Managementul calitatii in Oradea.

i-Ware :: Web Hosting si Web Design in Oradea

Verifica PageRank

Online pe website

Avem 12 vizitatori online

Voteaza!

Va place site-ul?
 

Syndicate

Bookmark-eaza

 
 
 
 

Web Hosting & Design

Quanta | Cloudy
I-Ware | LiquidCore
Neverwinter Nights 2 - lansat si prezentat!
Scris de FakeMoth   
Vineri, 15 Decembrie 2006 03:00
 
NWN2 - recenzat de LiquidCore    Da, da, da, frati RPG-isti, Neverwinter Nights 2 s-a lansat si este pe piata (sau pe torrent...) sub siglele Obsidian Entertainment si Wizards of the Coast, insa se pare ca in spatele Obsidian sunt de fapt tot cei de la defuncta Black Isle Studios. A devenit rapid o reusita ludica si un succes de casa, fiind pe locul intai in luna noiembrie in topul celor mai vandute jocuri, pe aceasta parte fiind responsabila Atari.
   Aproape ingroziti de primul Neverwinter Nights din 2002 cu regret trambitam sfarsitul peripetiilor prin Sword Coast. Sa fi fost jocul slabut, sa nu ne fi adaptat noi la el nu conteaza - oricum realizati ca ne era si frica sa mai instalam "sequel-ul" acestuia. Din fericire ghilimelele anterioare isi au rostul lor, continuarea transformandu-se in ceea ce stiam ca era seria Forgotten Realms - exponentul RPG, acum ajuns la setul de reguli Dungeons & Dragons v3.5 si disecat de LiquidCore in cele ce urmeaza.
 
   Odinioara cu groaza remarcasem de la primele click-uri si recenzii ca NWN1 incepuse sa o ia pe ulei: grafica draguta (desi buna la vremea ei, era cu doua taisuri: la RPG-uri poate fi o problema cand afecteaza gameplay-ul specific unei traditii),  lipsa de party (mercenarii aceia erau o rusine, cu un AI semiprost si uneori imposibil, dar mai ales total ... nejucabili), quest-uri extraprevizibile, senzatia neplacuta ca stii tot timpul ce sa faci si pe unde sa o apuci, interfata greoaie, cerinte exagerate pentru rulare etc. Cu alte cuvinte valuri de nemultumiri care au scindat comunitatea in doua; sau macar de retineri - in timpul jocului ma gandeam in continuu enervat la sistemul acela radiant de actiuni, in loc sa imi vad de omorat lighioane.

    NWN2 vine in schimb cu un puternic aer de Baldurs Gate si Icewind Dale, din punctul meu de vedere fiind singurul demn urmas al acestora si care sigur ii va satisface si pe cei mai conservatori dintre voi. Atmosfera este magica, muzica este perfecta desi cam putina si tributara primei parti, lumea in sine are coerenta, si totul reverbereaza corect RPG-istic la actiunile tale, s-a reintrodus party-ul (maxim 4 caractere controlabile, cu tot cu avatarul, basca mercenari, "datornici", soldati, si te mai miri ce creaturi) cu control complet si feeling-ul specific lui (disensiunile personale sunt sarea si piperul, nu?), interfata nu iti scoate par pe nas, iar questurile evadeaza liniaritatea. Plus ca de cele mai multe ori nu te descurci chiar asa usor cum ai vrea dupa ce mai avansezi putin. Sistemul de control al camerei seamana si nu prea cu cel cel din partea intai oferind modurile principale centrat pe caracter, tracking cu delay-uri la rotire si libera, toate cu variante sau configurabile. Mai exista si o inutilitate pe care va lasam sa o descoperiti singuri.
   Atentie! Acesta nu este si nici nu va deveni un spoiler! Intr-o lumea in care pana de idei frizeaza neputinta creatiei nu avem de gand sa mai venim si noi si sa va spunem care este scenariul. O intriga buna este greu de construit si nu dorim sa o stricam cu explicatii. Atat va spunem ca jocul o are, dar nu neaparat prin  subiectul ei (unul clasic), ci prin felul in care este subantinsa de gameplay. 
 
Neverwinter Nights 2 - Sabia lui Gith refacuta
Grafica
   Obsidian Entertainment nu au stat chiar in cap sa faca ceva foarte deosebit de Neverwinter 1, pentru a nu reinventa roata; apreciem faptul ca au pastrat lucrurile bune si ca au insistat totusi cu grafica (era clar ca engine-ul Infinity nu mai prindea in era 3D): exista o mimica foarte vaga (mai mult de postura si gestica putem vorbi), ochii si buzele se misca, exista sincronizare audio video, iar scenele cut-out sunt practic un zoom in joc, atat de bine arata (naspa totusi cand ti se baga un zombie summonit in fata... si te uiti in fundul lui :-). Magiile sunt spectaculoase umpland ecranul cu jerbe de culori, itemele sunt frumos lucrate si armurile se vad pe personaje (coifurile numai nush de ce nu apar pe celelalte caractere), si exista chiar pe acolo si o oarecare fizica destul de buna chiar daca mai si treci prin cate un perete. Exista si un toolset de dezvoltare a unor noi nivele/lumi/aventuri.
   In mare, mediul original sau creat de voi "arata" cam asa:
- Soarele: se misca pe 3 axe (x y z) are un impact masiv asupra umbrelor, iar pozitia lui depinde nu numai de ora ci si de anotimp. Razele pot fi invaluite de ceata si fum.
- Norii: definiti prin 3 parametri - viteza, inaltimea fata de sol si gradul de acoperire.
- Culorile cerului: prin shading; pot fi folosite 2 culori majore care dau culoarea per ansamblu.
Randari de caracter si interioare excelente
Randari de caracter si interioare excelente

- Reflectiile cer/sol: definirea foarte reusita a umbrei cerului pe sol, absolut independente. Poti da cu usurinta peste peisaje suprarealiste.
- Ceata: nuantari obtinute prin jonglarea cu densitatea, culoarea si distanta.
- Apa: poate varia foarte mult de la aspect de oglinda perfecta pina la turbulente de furtuna; se defineste prin turbulenta (agitarea ei de catre vant), viteza ei (inghetata... obtineti gheata lucioasa sau rugoasa) si adincime (pe linga efectul vizual afecteaza si traversarea ei).
   Terenul si locatiile sunt foarte variate dar nu si la fel de largi ca cele din seria The Elder Scrolls (exponent Oblivion) fiind limitate drastic. Nu dau insa senzatia de claustrofobie, perspectiva peisajului fiind excelent realizata. Uneori cate un labirint este asa de bine gandit incat te mai si poti pierde cu tot cu harta. Apropos, harta lumii arata bine dar as fi preferat-o animata ca si in LOTR: The Battle for Middlearth.  Minimap-ul din zona in care te afli este insa cam slabuta si era excelent daca ar fi fost izo, dar pe caracter.
   Cladirile sunt variate sau macar lasa impresia, cea mai buna expresie sa le descriem ar fi  probabil "broderie in pixeli", iar interioarele sunt lucrate la maxim. Trebuie sa le vedeti ca sa ne credeti.
  Totul insa consuma resurse precum un troll orcii la micul dejun - texturile au trebuit setate ca ... slabe calitativ pe 6600GT-ul meu, luminile dinamice din multe surse cu umbrele corespunzatoare a trebuit sa le dezactivez cu mare regret, fading-ul&transparenta pentru obiectele ce se interpun intre camera si personaje fac sa frameze multe placi video, iar anti-aliasing-ul se vede foarte bine dar cu un pret urias. La perspectiva (cu impact mare asupra performantelor video) insa nu am renuntat. Din fericire toate pot fi setate si chiar destul de fin, astfel incat cred ca toti dintre noi vor ajunge la ceva compromis nu foarte suparator.

Resurse/cerinte
Axis Mundi
Axis Mundi
Minim  (stim ca va bucurati dar va trebuie mult mai mult de atat, sic!):
- Windows XP (merge si pe XP x64 dar este instabil)
- 512MB System RAM
- 2 GHz Intel Pentium 4 sau echivalent
- 128MB Direct3D compatibila DirectX 9.0c
- CD-ROM or DVD-ROM drive
- 4.6GB free hard disk space
- DirectX 9.0c (inclus)
- DirectX 8.1 compatible sound card
- Microsoft .NET 2.0 Framework pentru toolset (inclus)
- Broadband pentru multiplayer online
- Keyboard, Mouse
Recomandat (acesta ar trebui fie necesarul informatic minimal):
- 3 GHz Intel Pentium 4 sau echivalent
- 1GB System Ram
- ATI Radeon X800 series, NVIDIA GeForce 6800 sau mai tare
Placi video necesare:
- ATI Radeon X1900 series
- ATI Radeon X1800 series
- ATI Radeon X1600 series
- ATI Radeon X1300 series
Interfata cu fantezia Forgotten Realms
Interfata cu fantezia Forgotten Realms
- ATI Radeon X850 series
- ATI Radeon X800 series
- ATI Radeon X700 series
- ATI Radeon X600 series
- ATI Radeon X300 series
- ATI Radeon 9800 series
- ATI Radeon 9600 series
- ATI Radeon 9500 series
- NVIDIA GeForce 7900 series
- NVIDIA GeForce 7800 series
- NVIDIA GeForce 7600 series
- NVIDIA GeForce 7300 series
- NVIDIA GeForce 6800 series
- NVIDIA GeForce 6600 series
- NVIDIA GeForce 6500 series
- NVIDIA GeForce 6200 series
- NVIDIA GeForce 6100 series
- NVIDIA GeForce FX 5900 series
- NVIDIA GeForce FX 5700 series
- NVIDIA GeForce FX 5600 series
- NVIDIA GeForce FX 5500 series
 
Sistemul de lupta si actiune
Ambuscada la docurile din Neverwinter
Ambuscada la docurile din Neverwinter
    S-a ajuns spuneam la versiunea 3.5 a setului de reguli Dungeons & Dragons. Desi fenomen de cult pentru unii ("nurds" cu editii de buzunar permanent asupra lor), in genere lumea da inapoi cand aude de chestia asta; din fericire nu mai traim pe vremea unui "pen and paper", totul este destul de simplu si se intampla undeva in spate. Dar tot trebuie sa stii sa alegi o vraja, arma, armura, skill sau feat altfel nu am mai vorbi de jocuri ci de demo-uri ce merg singure.
   Avem aici, zic eu, trei mari concepte ce afecteaza intreg jocul inclusiv vremea: factorul de chaos (daca nu ar exista am fi foarte plictisiti, lovind in continuu cu exact aceeasi forta de exemplu), check-ul (sau confruntarea unor forte sau caracteristici) si limitele intre care se manifesta totul. Si cum s-a inceput de la un banal joc de zaruri, ceva in halul unui Piticot dar mai complex, vorbim evident de folosirea zarurilor (acum generate software, de masinile noastre de tocat biti) - in engleza "dice" si prescurtat ca "d".
   Ce inseamna atunci d4 de exemplu? Nimic altceva decat un zar virtual cu 4 fete; iar daca inaintea lui se mai afla un numar atunci vorbim de numarul de zaruri aruncate (2d4 ar inseamna aruncarea sincrona a 2 zaruri cu cate 4 fete). Iar rezultatul aruncarii este suma punctelor fiecarui zar in parte, ce oscileaza asadar intre numarul de zaruri, deci 2, si inmutirea celor 2 cifre, aici 2*4=8.  Simplu spus 2d4 inseamna 2 zaruri cu 4 fete ce dau aleator rezultate intre 2 si 8; iar 3d8 ... haide sa vedem daca ghicesti ... inseamna 3 zaruri cu 8 fete ce dau un punctaj aleator intre 3 si 24. Exact.
   Cum adk le ce foloseste asta? Pai puterea armelor ati remarcat sper ca e specificata in genul de mai sus. Un pumnal 1d4 face un damage modest aleator intre 1 si 4, iar un great sword 2d6 loveste undeva intre 2 si 12. E cam mare diferenta, plaja intre care se da lovitura, damage-ul minim si cel maxim fiind net superioare. Haos... haos, dar sa stim si noi unde ii sunt limitele :-)
Magiile dau bine si la ochi si la ficat
Magiile dau bine si la ochi si la ficat
   Atat numai ca nici asta nu ramine asa  pentru ca intr-o prima faza se arunca zarul magic al D&D-ului: 1d20. Acesta se confunda cu atack-roll-ul pe care il faci impotriva inamicului, skill check-ul (cand deschizi un lacat sau dezactivezi o capcana) si  saving-throw-urile (cand scapi de ceva, sau rezisti unei magii). Asta inseamna ca tot timpul are loc o verificare (acele check-uri de care aminteam) contra tintei, pentru ca nu joci singur si adversarii sau chiar obiectele isi fac aceleasi calcule pe spinarea noastra; asadar pe scurt: arunci la atac un zar 1d20 > se verifica armura dusmanului > daca zarul iese mai mare decat AC-ul armurii lui lovesti daca nu, el are o salvare si scapa > daca il lovesti ii iei hit-point-uri de sanatate in functie de arma, noroc, puterea ta, constitutia lui, si toate magiile pe rol la tine si la el. Intervin deci si armura, skill-urile, feat-urile. si abilitatile (acestea din urma nu le mai descriu; fiecare clasa are nevoie de dezvoltarea propriilor abilitati, lucru bine descris in joc).
   Armura confera asa numita AC, adk "armor class". Cineva complet dezbracat are un AC egal cu 10, si pornind de la aceasta valoare armura confera puncte de bonus. Atentie armura nu reduce damage-ul pe care ti-l fac adversarii (exceptand cazul in care are ceva proprietati magice), ci te face mai greu de lovit!  Exemplu: incerci sa lovesti (arunci zar 1d20) un inamic cu AC 11 > daca zarul iti iese peste 11 il lovesti, altfel ratezi.
   Skill-urile sunt fie native, proprii fiecarei rase, fie educate si deci alese la fiecare nou nivel si reprezinta expertiza ta intr-o anumita arie. Acestea pot fi imbunatatite cu fiecare nivel, crescand in timp, spre deosebire de feat-uri. Au foarte mare influenta in intreg jocul guvernand check-urile (cu alte cuvinte daca esti mai tare atunci iti iese fenta, daca nu, nu reusesti in ceea ce faci) si se opune unei anume dificultati sau DC (dificulty class) pe care trebuie sa o bati. Cand dezactivezi o capcana te opui DC-ului capcanei, cand identifici ceva te opui cu skilul "Lore" DC-ului obiectului, iar cand te opui DC-ului cuiva care te urmareste incerci sa il bati cu skill-ul tau mai mare de camuflare samd
Moarte luskan-ilor vrajmasi!
Moarte luskan-ilor vrajmasi!
  Feat-urile nu pot fi imbunatatite ca si skill-urile si se iau o singura data: ori stii ceva ori nu. In schimb ai prilejul sa mai alegi cate unul numai din 3 in 3 nivele. Si pe linga asta mai au si dependinte de toate felurile, deci aveti grija cum va urmariti interesul. Aici, in joc lucrurile sunt descrise bine  si nu mai insistam.
   In plus la toate cele de mai sus se adauga si exceptiile ca bonusurile fiecaruia, date de iteme si de cei mai deosebiti factori, cel mai important fiind evolutia caracterului vostru bineinteles.  Exista si o baza de lovituri critice date de arme cu care faci praf pe cate unul, precum si asa numitul "atack of oportunity", atunci cand iei prin surprindere pe cineva cara face altceva (alearga, incarca, summon-este etc). Sau o caruta de caracteristici unice fiecarei rase si clase precum si itemele vrajite care in acest joc chiar ca merita efortul.
   Aveti asadar grija cum cresteti si mai ales sa nu confundati RPG-urile cu hack-and-slash-ul doar pentru ca ambele au quest-uri si sabii in ele; faptul ca cresteti in nivel nu va pune la adapost de nimic: fighter-ul blindat cu full plate si inarmat ca un dement poate fi ingenuncheat lejer de un rogue in camasa si cu un pumnal cat o scobitoare. De ce? Pentru ca nu ai pus nimic pe skill-ul de "listen" al fighter-ului ultimele 5 nivele, si sta ca un neghiob linistit in timp ce rogue-ul a reusit un "sneak atack" ce face de 3x mai mult damage, iar pumnalul dintre coastele tale isi paralizeaza victima... Iti vine sa urli la el in timp ce urmaresti neputincios  faza: "vezi ca vine de dupa colt baaaaaaaa!'
  Daca chiar doresti sa devii un erudit al D&D-ului incearca manualul jocului care iti va forma o idee destul de buna despre ce se intampla, iar apoi cauta pe "Wizards Of The Coast". Aveti aici si un calculator online de damage-uri: http://www.afterlifeguild.org/Thott/nwn/ . Remarcati cum nici macar nu am adus vorba despre milioanele de magii si vraji :D ?
 
Cheat-uri Neverwinter Nights 2
   Nu recomandam folosirea lor! Strica clar placerea de a juca. Ba chiar mai mult va invitam sa jucati cum o fac adevaratii, pe setarea de dificultate "D&D Hardcore rules" unde magiile care au arie de efect va afecteaza si companionii, iar durata celor care afecteaza diversele capabilitati este normala. Dar decat sa le luati din alta parte cu greseli si sa va mirati de ce nu merg, mai bine vi le oferim noi. Trebuie sa intrati in consola apasand tasta ~ si sa introduceti DebugMode 1 . Atentie toate comenzile sunt case senzitive, deci introduceti cu litera mare acolo unde este cazul.
 
irolltwenties - 20 in toate statisticile.
rs kr_influence - editor de influenta sub forma dialogului.
givefeat # - adaugare de feat la caracterul curent
identificat prin numarul introdus.
dm_unlockcamera - scroll mai bun al camerei.
givexp [-ve number] - scade punctele de experienta cu valoarea introdusa.
resetlevels - scade level-ul daca experienta se apropie de 0.
De vorba cu demonii prin paduri
De vorba cu demonii prin paduri

givespell # - iti da magia identificata prin numarul introdus.
giveitem [item tag] # - da itemul jucatorului activ.
dm_givegold # - da suma de aur introdusa.
givexp # - da numarul de puncte de experienta propriului caracter.
dm_god - invincibil.
Set Appearance # - caracterul arata ca si # in the res reference table al fisierului de aspect.
rs kr_roster_edit - dialog de debug cu optiune de deschidere a party-ului si de a schimba membrii ei oricand.
rs ga_influence (x,y) - creste influenta asupra companionului.
rs ga_party_limit(6) - creste la 6 numarul membrilor echipei. Default sunt 3 in Act 1 si 4 in Act 2 si 3.
removefeat # - elimina feat-ul corespunzator numarului.
rs ga_time_advance(Hours,Min,Sec,Milli) - inlocuieste ora, minute, secunde si milisecunde cu cat timp doresti sa avansezi.
SetCHA # - seteaza charisma la numarul introdus.
SetCON # -
seteaza constitution la numarul introdus.
SetDEX # - seteaza dexterity la numarul introdus.
SetINT # - seteaza intelligence la numarul introdus.
SetSTR # - seteaza strength la numarul introdus.
SetWIS # - seteaza wisdom la numarul introdus.
rs ga_alignment(-1,1) - deplasare aliniament cu 1 punct catre chaos.
rs ga_alignment(-1,0) -
deplasare aliniament cu 1 punct catre evil.
rs ga_alignment(1,0) -
deplasare aliniament cu 1 punct catre good.
rs ga_alignment(1,1) -
deplasare aliniament cu 1 punct catre law.
polymorph # - transforma caracterul curent intr-o anumita creatura.
unpolymorph - aduce caracterul curent la normal.
 


Ultima actualizare în Duminică, 28 Septembrie 2008 12:40